15 września 2013

Wakacyjne wspomnienia :-)

Od dwóch tygodni już trwa rok szkolny, a dopiero mam czas, żeby tu zajrzeć. Przyznam, że weszłam z rozmachem w nowy rok szkolny, z mnóstwem pomysłów. Jest trochę szkolnych zmian, których początkowo bardzo się obawiałam, ale okazało się, że nie taki diabeł straszny i jest lepiej niż myślałam :-) O tym co się w szkole dzieje będę pisać na bieżąco, tymczasem kilka fotograficznych wakacyjnych wspomnień:
 Na sam początek Kraków - widok z wieży ratuszowej. Zakochałam się w tym mieście!
 Dzień przerwy i już Anglia. Tutaj w Sedgefield - cudny ogromny park, idealne miejsce dla księżniczek ;-)
 Później Whitby - ruiny napawającej grozą katedry. To tu Stoker dostał natchnienia, by napisać Draculę.
A to już prawdziwy raj warzywno-owocowy!
Widok z pirackiej twierdzy w miasteczku Omiś
 Wąskie,chłodne uliczki to ratunek przed słońcem
Zdjęcie jak z katalogu, ale uwierzcie, sama robiłam :)
 Przepiękny widok na Drezno
Jedna z uliczek w Meissen
Wpomnień tyle :-) Kolejne wakacje już za rok. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz