27 stycznia 2014

Karnawałowo po raz drugi

Kolejny karnawał już za nami. Podobnie jak rok temu jedzenia było sporo, jeszcze więcej tańców i zabaw. Dzieci pięknie przebrane. Wiedzieliście co teraz jest na topie jeśli chodzi o stroje karnawałowe? Monster High! Jak dla mnie obrzydliwe są te lalki. Już wolałam zwykłe Barbie, no ale cóż, o gustach się nie dyskutuje ;-) A, miało być o karnawale. Wytańczyłam się tak, że przez kilka dni miałam problem z chodzeniem. Dzieciaki też szalały. To już nie pierwszaki, po zielonej szkole same potrafią się bawić, nawet za bardzo nie trzeba było ich zachęcać. Jak stwierdziła jedna z matek: to naprawdę zgrana klasa, tworzą kółko, bawią się sami. Chociaż zgranie klasy z powietrza się nie bierze. Dla mnie to efekt ciężkiej całorocznej pracy. Przynajmniej nie poszła na marne :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz