25 lutego 2013

Robimy kanapki :-)

Dziś dzień zdrowego odżywiania. Co prawda mam trochę inne podejście do tego co zdrowe niż większość dzieci i rodziców, ale grunt, że było warzywnie i kolorowo. Robiliśmy w klasie wesołe kanapki. Chciałabym napisać, że było pysznie, ale nie wiem jak smakowały. Dzieci co prawda chciały się ze mną podzielić, ale powiedziałam, że mięska nie jadam, a na wszystkich ich kanapkach jest wędlinka. Na co maluchy stwierdziły z krzykiem: PANI JEST WEGETARIANKĄ! Heh, ciekawe, że znają takie pojęcie, nie? Cóż, pochwalilam ich prace i życzyłam smacznego :-) Pałaszowały aż się uszy trzęsły! Zobaczcie efekty:
Jak Wam się podobają? Przyznam, że gdyby nie ten kabanosek na ostatniej, to z chęcią bym zjadła :-) BTW, czy naprawdę nie ma innych pomysłów z czym można jeść kanapki jak tylko wędlina i ser? Jeden chłopczyk na koniec lekcji spytał:
- Proszę pani, a my tak zawsze w poniedziałki będziemy sobie robić kanapki? To było pyszne śniadanko!
Zachęciłam za to dzieci, żeby już same w domku robiły sobie zdrowe śniadanka - nie wgłębiając się w szczegóły szkodliwości mięsa i sera (nie zlinczujcie mnie za te słowa!) - zawsze takie kanapki lepsze niż popularne bułki słodkie i batonik. Może na wiosnę jak będzie więcej świeżych warzyw zrobimy powtórkę?

2 komentarze:

  1. śliczne i apetyczne te skibki,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze pasty ziolowo-warzywne bylyby smaczna alternatywa do wedliny i sera? A tak poza tym to nie wiem czy bialy chleb jest 'zdrowy' ;) Ja bym na tego typu imprezach raczej stawiala na robienie salatek.

    OdpowiedzUsuń