19 grudnia 2013

Lekcja z pisarką

Trochę mam zaległości w pisaniu na blogu, ale tyle się ostatnio dzieje, że nie wyrabiam czasowo, żeby to wszystko opisać. Więc cierpliwości, postaram się szybko nadrobić. Zatem po kolei...co się wydarzyło w ciągu ostatnich kilku dni...
Całkiem przypadkiem dowiedziałam się, że mama jednego z moich uczniów jest pisarką. Wydała książkę, kryminał dla dorosłych (wybaczcie, ale nie napiszę tutaj tytułu) i napisała opowiadanie dla dzieci (jeszcze nie wydane). Ponieważ tematyka owego opowiadania jest dość mocno związana z omawianą ostatnio lekturą pt. "Zaczarowana zagroda", mama sama wyszła z propozycją, że chętnie poprowadzi zajęcia, przeczyta dzieciom historię i opowie jak to jest żyć na Grenlandii (gdzie sama mieszkała przez około miesiąc). Oczywiście zgodziłam się. Lekcja była super, dzieciaki miały mnóstwo pytań i z zaciekawieniem oglądały prezentację ze zdjęciami oraz pamiątki przywiezione prosto z lodowej wyspy. Ja też wiele się dowiedziałam na temat życia i zwyczajów Grenlandczyków :-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz